Laboratorium nr 4 - 20/21 maja 2014

Laboratorium było poświęcone tworzeniu graficznego interfejsu użytkownika z użyciem biblioteki Swing. Kod, który pieczołowicie tworzyliśmy, jest dostępny na bitbucket.org [link prowadzi do strony repozytorium na bitbuckecie].
W repozytorium znajduje się jeden projekt, w ramach którego kod został podzielony następująco:

  • pl.edu.pwr.ligretto.* - Przykładowy interfejs użytkownika do gry w Ligretto. pl.edu.pwr.ligretto.Gra jest głównym programem, którego uruchomienie powoduje stworzenie 4 talii graczy, potasowanie ich oraz rozłożenie na stole.
  • pl.edu.pwr.lab4.wt13 znajduje się kod napisany na laboratorium we wtorek o 13h15
  • pl.edu.pwr.lab4.wt15 znajduje się kod napisany na laboratorium we wtorek o 15h15
  • pl.edu.pwr.lab4.sr15 znajduje się kod napisany na laboratorium w środę o 15h15

Zadanie domowe

Zaimplementuj graficzną reprezentację stanu początkowego gry w Ligretto korzystając z biblioteki Swing.
Wymagania:

  • Kontrolki gracza (np. guziki) są aktywne. Gracz ma możliwość wyboru karty i kupki na której ta karta zostanie położona (nawet jeśli po dokonaniu tego wyboru nic się nie dzieje)
  • Kontrolki pozostałych graczy są nieaktywne. Karty w rzędzie i na szczycie stosu są dla gracza widoczne, ale nie ma on możliwości wyboru takiej karty.